Cumu currisponde à lampade in stile europeu?Cumpetenze di abbinamentu di lampade in stile europeu

 

portfolio_dole_03

 

Nta l'ultimi anni, u stilu europeu eleganti è raffinatu hè diventatu populari.Oghje, assai famiglie sceglienu u stilu europeu quandu decoranu.U culore simplice di u stilu europeu pò sempre rilassate l'ànima è sperimentà un sensu di innocenza.Frà elli, lampade è lanterne in stile europeu ponu mostra diversi effetti currispondenti in diversi stili di decorazione., Aumentà istantaneamente u gradu è u stile di u spaziu di casa.Allora, cumu currisponde à i lampi di stile europeu?Chì sò e cumpetenze currispundenti di lampade in stile europeu?

Cumu currisponde à i lampi di stile europeu
1. I lampi in stile europeu anu decoru splendidu, culori ricchi è forme exquisite.À u listessu tempu, i lampi in stile europeu prestanu più attenzione à e linee, forme è sculture gloriose.Da u puntu di vista materiale, i lampi europei sò principalmente fatti di resina è ferru battutu.Ci sò parechje forme di lampi di resina, è e forme di l'arti di ferru sò relativamente simplici, ma sò più texturizati.

2. I lampi in stile europeu anu un elementu classicu, perchè quandu si currispondenu, devenu esse eleganti è armonii.Perchè a maiò parte di e decorazioni in stile europeu sò principarmenti bianchi è d'oru, pudete sceglie qualchi lampade in stile europeu cù illuminazione bianca bianca quandu sceglite lampade in stile europeu.Cù currispundenza, u culore di casa parerà brillanti, è tuttu u spaziu sarà più atmosfericu è straordinariu.

3. In l'scelta di a forma di luminaria, u stilu europeu hè più biased versu qualcosa cù una forma pocu o luce dolce.Ancu s'è quelli luminarii brillanti o belli lampi di cristalli rotti sò assai lussuosi, daranu à e persone una spezia di non-dulcezza.Per quessa, i lampi simplici è armuniosi in stile europeu sò più faciuli di cunghjuntà cù u mobili.

4. I lampi di stile europeu in u salottu pò esse un pocu più luxuu, perchè pò vede u temperamentu straordinariu di l'eleganza è a raffinatezza, l'integrazione classica è muderna;l'illuminazione di a camera deve esse u più suave pussibule, è i lampade persunalizati è i culori caldi deve esse sceltu quandu ùn hè micca scuru.Picculi lampi di tavulinu ponu ancu esse aduprati per creà una atmosfera calda è romantica in a stanza.

 

33293-6--

 

Cumpetenze di abbinamentu di lampade in stile europeu
1. Stile mediterraneu

Mobili è illuminazione in stile mediterraneu.A maiò parte di i stili di u Mediterraniu sò principarmenti pareti grisgi-bianchi, archi, tetti di tettu di mare-blu, o porte è finestri, è cumminati cù i mosaici nantu à i muri, darà a ghjente un sensu di grandezza, è u culore salta.In quantu à l'illuminazione, i lampi sò dotati di un stile mediterraneu.Prima di tuttu, u culore ùn deve esse troppu saltu.U culore principale deve esse pesante.È a maiò parte di e so lampade deve esse altezza.L'altitudine deve esse ligeramente più altu.Hè megliu esse più altu.Cù u so materiale di vetru, pò esse assuciatu cù un vetru pocu più brillanti è pusatu nantu à questu, è poi pò esse cumminatu cù u mosaicu nantu à u muru, cusì l'effettu hè megliu.

2. Stile classicu

L'arredamenti di casa in stile classicu sò duminati da culori eleganti è ricchi, soprattuttu biancu, oru, giallu è rossu scuru.È qualchì volta serà mischju cù una piccula quantità di biancu molle, stu culore vi pare brillanti è generosu, facendu tuttu u spaziu apertu, tolerante è atmosfericu.

3. Stile rurale

Mobili è illuminazione in stile pastorale.U stilu pastorale si focalizeghja nantu à u funziunamentu di a natura.U mobili pastorale britannicu hè carattarizatu da belli tessuti è hè fattu à a manu.A maiò parte di i so fiori sò principarmenti picculi fiori rotti, strisce è mudelli scozzesi, è u mobili di stile britannicu hè sempre u nostru tema eternu.Per i lampi, i nostri lampi, s'ellu hè un candelabru, una lampadina, una lampa di tavulinu, o una tappa di tela, sò a cosa più impurtante per currisponde à questu.A caratteristica di u stilu pastorale francese hè principarmenti u trattamentu di l'imbiancatura di u mobili.Per tutti i trattamenti nantu à i nostri lampi, u paralume deve sceglie alcune grandi spazii di biancu, micca u tipu di fiore rottu.


Tempu di post: 26-aug-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi