Cumu sceglite a lampada frontale Mirror ghjusta? Cumu pulisce è mantene a lampada frontale Mirror?

In a dicurazione, Mirror front lamp sò indispensèvule, ma a maiò parte di a ghjente ùn sanu micca à sceglie u dirittu Mirror front lamp.In particulare per e donne, Mirror front lamp pò micca solu illuminà u bagnu è ghjucà un rolu decorativu, ma ancu scopre rapidamente induve u so maquillaje hè sbagliatu è vede a so faccia più chjaramente.In ogni casu, s'è u Mirror front lamp hè utilizatu per un bellu pezzu senza pulizia è mantenimentu, a superficia di u Mirror front lamp serà cupertu di polvera è l'effettu di l'illuminazione serà ridutta.Allora, cumu si sceglie u lampu Mirror front right?Chì sò i metudi di pulizia è mantenimentu di Mirror front lamp?

86

Cumu sceglite a lampa di specchiu ghjustu?

1. Cunsiderate e limitazioni di u spaziu di bagnu

A causa di e grandi limitazioni di u spaziu in u bagnu, a forma di stu tipu di lampa ùn deve esse troppu grande o troppu cumplicatu.Di sicuru, s'ellu pò avè una bona waterproof, hè megliu à aduprà lampa di fronte specchiu cù funzione anti nebbia quant'è pussibule.Tuttavia, deve esse nutatu chì i prudutti d'alta qualità deve esse selezziunati, altrimenti ci saranu grandi periculi di sicurezza potenziale.

2. Selezzione di illuminazione

Comu tutti sapemu, in più di a funzione di illuminazione basica, a lampada pò ancu aghjunghje un toccu di bellu culore à tutta a stanza è ghjucà u rolu di finisce u puntu.Dunque, quandu selezziunate l'illuminazione, deve esse integrata cù u stilu di l'internu generale è coordinatu in modu unificatu.In questu modu, s'ellu a lampa hè accesa o scura, hè un travagliu d'arti.

3. Scelta di culore

In generale, stu tipu di luce hà dui culori, à dì a luce fredda è a luce gialla calda.U primu hè generalmente più adattatu per a decorazione di stanza simplice, mentre chì l'ultimu hè più adattatu per lampi eleganti è retro.Per esempiu, certi spazii di bagnu europei è americani.Di sicuru, se ti piace u maquillaje, hè cunsigliatu di sceglie lampade incandescent cun altu indice, Questu hè più vicinu à l'effettu di l'illuminazione.

Cumu pulisce è mantene a lampada frontale Mirror?

1. Lampi ùn deve esse puliti cù l'acqua quantu pussibule.Basta à sguassate cù un straccio seccu.Se tuccate accidentalmente l'acqua, seccate quant'è pussibule.Ùn li sguassate micca cù un straccio umitu immediatamente dopu à accende a lampadina, perchè u bulbe hè faciule per scoppià quandu scontra l'acqua à alta temperatura.

2. Hè una bona manera di pulizziari la lampada di fronte specchiu cù l'acitu.Pour a quantità di l'acitu in una meza bacinu d'acqua è mischjà cù una buttiglia di cerveza.Allora a tela serà imbullata in acqua di l'acitu.Dopu l'asciugatura, u duster pò sguassate a polvera nantu à a lampada.Perchè l'acitu hà l'effettu di pulizziari è impediscenu l'electricità statica, i lampi sguassati cù l'acitu ùn sò micca solu brillanti, ma ancu micca faciuli di toccu u polu.

3. In quantu à a pulizia, u paralume nantu à a superficia di tela ùn pò micca esse lavatu, è si deve esse usatu un pulitore seccu.S'ellu hè fattu di vetru, pò esse lavatu cù l'acqua, è u scheletru di lampa pò esse sguassatu cù tela.

4. Quandu si pulisce u corpu di lampade, sguassate cù un pappu di cuttuni seccu.L'azzione deve esse guardata da u cima à u fondu, è ùn freccia micca avanti è avanti.Quandu si pulisce u paralume, deve esse spazzolatu delicatamente cù un spolveratore di piuma di pollo pulito per evità di impurtà u paralume o di deformazione.

5. U tubu di lampade deve esse spessu sguassatu cù un pannu seccu, è l'attenzione deve esse pagatu per impedisce l'intrusione di l'umidità, per evitari danni di corrosione o circuitu di fuga dopu un longu tempu.

6. I lampi installati in i toilette è i bagni deve esse equipati di paralumi resistenti à l'umidità, altrimenti a vita di serviziu serà assai accurtata.

7. Durante a pulizia è u mantenimentu, l'attenzione deve esse pagatu per ùn cambià a struttura di lampade, nè per rimpiazzà e parti di lampade.Dopu a pulizia è u mantenimentu, i lampi sò installati cum'è sò, è ùn deve esse stallate micca parti mancanti o sbagliate di lampade.

U sopra hè a cunniscenza di a manera di selezziunà u lampu di fronte specchiu apprupriatu è i metudi di pulizia è di mantenimentu di u lampu specchiu di fronte.U cuntenutu hè solu per a vostra referenza.Spergu chì pò esse utile per voi.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi