Illuminazione artificiale

Luce

Memorial Modern Estate bagnu maestru

Sè avete mai intesu parlà di "illuminazione d'umore", allora site familiarizatu cù questu elementu di u disignu interiore.A luce pò stabilisce l'umore di ogni stanza, postu chì diversi tipi di luce connotate diverse umore.A luce naturale pò rapprisintà u calore è a felicità, mentre chì l'illuminazione fluorescente artificiale face una stanza si senti fridda è tranquilla.

Hè impurtante di capisce i dui tipi principali di illuminazione è cumu si ponu cuntribuisce à l'umore generale di un spaziu.

Illuminazione artificiale

Quandu l'illuminazione naturale ùn hè micca abbastanza o quandu i diseggiani cercanu di mette in risaltu un pezzu d'arti particulari o stabilisce l'umore, pudete aduprà l'illuminazione artificiale.E vostre opzioni includenu:

  • Task Lighting: Piuttostu auto-spiegativu, vi aiuta à rializà i travaglii, vale à dì l'illuminazione di scrivania, l'illuminazione di sopra per a cucina, è più.
  • Accent Lighting: Indicà un puntu focu in a vostra casa, sta forma di illuminazione pò include pezzi d'arte, sculture, candelabri o ancu l'architettura di a vostra casa.
  • L'illuminazione ambientale: Piuttostu cà di mette in risaltu o di aiutà cù i travaglii, l'illuminazione ambientale aumenta u spaziu generale.Hè a "illuminazione d'umore" chì avemu parlatu prima.

 

Illuminazione naturale

E fonti di luce naturale ponu dimustrà i vostri belli culori di pittura o mette in risaltu un certu pezzu di mobili chì mori per vede.Cù una casa cumplettamente persunalizata, u designer di l'internu pò pusà i finestri è e porte perfettamente per permette a quantità ghjusta di luce naturale per cascata in ogni spaziu internu.In più, i diseggiani ponu manipulà quella lumera attraversu cortini, sfumature è drape.


Tempu di Postu: Aug-16-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi