Chì sò e cumpetenze di compra di lampi interni?Cumu organizà i luci interni?

Cù u sviluppu di u mercatu di lampade, e forme è i tipi di lampi interni anu avà assai selettività, è i lampi interni sò spessu una spezia di lampade valutate da i cunsumatori trà i lampi d'illuminazione.Semu assai preoccupati per a so compra, abbinamentu è layout.Chì sò e cumpetenze di compra di lampi interni?Cumu organizà i luci interni?Ùn vi preoccupate, risponderaghju à e vostre dumande.

Dubai-

Chì sò e cumpetenze di compra di luci interni?

1. Quandu compra luci interni, prima determina u gradu di illuminazione è u locu di stallazione, cum'è salottu, cucina, dormitori, studiu, toilette, corridore è balcone.Diversi gradi di illuminazione deve esse usatu in diversi lochi;Per esempiu, l'illuminazione di u salottu è u studiu deve esse elettu quellu cù luminosità più altu, u corridore è u balcone anu pocu esigenze, è a stanza deve sceglie u più suave.

2. Se i lampi sò disposti raghjone, l'area di u spaziu è u stilu di decorazione di ogni stanza serà diversu, cusì a scelta di forma di lampade serà ancu diversa.Per esempiu, se l'area di u salottu hè relativamente grande, pudete sceglie alcuni candelabri persunalizati.I lampi di tettu è i candelabri di u tettu sò generalmente usati in camere.

3.u culore di i lampi è lanterni è u culore di u lume deve esse nutatu chì differente lampade è lanterni riflette differente parsunalità, ma dinù causari genti à riflette differente emozioni, lampi e lanterni à cumprà bè à migliurà l 'effettu di u travagliu oltri a qualità di vita.

min

Cumu organizà i luci interni per esse bè?

1. Evitari lu pollutio

In u vestitori di u salottu, assai persone tendenu à aduprà luci per decorate, è certi diseggiani piace ancu aduprà luci culurite o cinturione di lampada per decorate u tettu, sti prugrammi, ancu s'ellu hè novu, ma in fattu, assai preghjudiziu à a salute di l'ochji, ma ancu. causanu a contaminazione luminosa, a longa vita in un tali ambiente, pruvucarà a perdita di a visione, è pruduce vertigini, insomnia, palpitazioni è altri sintomi.

2.scegli i lampade dritta è lanterne

Per i lumi utilizati in u salottu, assicuratevi di sceglie u stilu adattatu, in particulare, deve evità l'usu di lampade inductive ballast light-emitting, altrimenti longhi periodi di vita in un ambiente cusì luminoso, fatigue di l'ochju umanu, miopia, in. In più, se l'usu di l'urdinatori in a luce, u strobe di tali luci è u cori di schermu fluoriscenti di u cervellu si sovrapponenu, a furmazione di resonance otticu, più danni à u sistema visuale umanu.

3. evite o riduce l'interferenza di glare

Certi pirsuni sentenu chì quandu leghje, u più forte a luce, u megliu, in fattu, questu hè un sbagliu in a percepzione di a ghjente, ma duverebbe pruvà à utilizà una luce dolce, se a luminosità di i lampi è e lanterne di l'ambienti interni generale hè assai più altu. genti vi sentu lu glare, ùn solu vi pruducia un sensu di discomfort, mentri seriu dannu a funzione visuale.

Sopra hè i luci di l'internu chì sò e tecniche di compra è cumu organizà e luci di l'internu per spiegà a cunniscenza di u prublema, prima dettu quì, u cuntenutu hè solu per a vostra riferenza, spergu chì vi pò aiutà.

 


Tempu di post: 15-aug-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi