Chì sò i cunsiglii di compra per luci interni?Cumu organizà i luci interni?

 

img-7

 

Cù u sviluppu di u mercatu di l'illuminazione, e forme è i tipi di luci interni anu avà assai scelte, è l'impurtanza di luci interni hè spessu un tipu d'illuminazione chì hè più apprezzatu da i cunsumatori.Tuttu u compru., A collocazione è u layout sò assai preoccupati, allora chì sò e cumpetenze di compra di luci interni?Cumu organizà i luci interni?Ùn vi ne preoccupate, a seguente Jiuzheng Lighting Network vi spiegherà per voi, fighjemu un ochju.

Chì sò i cunsiglii di compra per luci interni
1. Quandu l'acquistu di luci interni, prima determina l'illuminazione è u locu di stallazione, cum'è u salottu, a cucina, a camera, u studiu, u bagnu, u corridore è u balcone, ecc.cum'è l'illuminazione di u salottu è u studiu.Deve sceglie una luminosità più altu, i corridori è i balconi ùn anu micca assai esigenze, a stanza deve esse più dolce.

2. L'illuminazione raghjone, l'area di u spaziu è u stilu di decorazione di ogni stanza serà diversu, cusì a forma di i lampi è e lanterne serà sfarente, cum'è l'area di u salottu hè relativamente grande, pudete sceglie alcuni candelabri più persunalizati, a camera da letto. generalmente usa luci di tettu è lampadari di soffiu.

3. Prestate attenzione à u culore di i lampi è u culore di u lume.Differenti lampade è lanterne anu diverse personalità, chì ancu pruvucarà a ghjente per riflette diverse emozioni.Solu quandu i lampi sò acquistati, l'effettu di u travagliu è a qualità di vita pò esse migliuratu.

 

 

Dubai-Villa-75

Cumu organizà i luci interni
1. Evite a contaminazione luminosa

In a dicurazione di a stanza, assai persone tendenu à usà luci per decorate, è certi diseggiani piace ancu aduprà luci culurite o luci per decorate u tettu.Ancu s'è sti schemi sò novi, in realtà ùn sò micca boni per a salute di l'ochji è ancu causanu a contaminazione luminosa.Vivendu in un tali ambiente per un bellu pezzu pò causà a perdita di vista, vertigini, insomnia, palpitazioni di u cori è altri sintomi.

Siconda, sceglite i lampi giusti

Per a lampa usata in a stanza, deve esse elettu un stilu adattatu, soprattuttu evite l'usu di ballast induttivi per emette luce.Altrimenti, campà in un ambiente cusì luminosu per un bellu pezzu pruvucarà l'ochji di a ghjente à fatigue è causanu miopia.Utilizendu un computer sottu a luce, u stroboscopiu di stu tipu di lampa si sovrappone cù u flicker di u quadru di u screnu di fosforu di u cervellu, furmendu una risonanza ottica, chì hè più dannusu à u sistema visuale umanu.

3. Evite o riduce l'interferenza di glare

Certi pirsuni pensanu chì quandu leghje, u più forte a luce, u megliu.In fatti, questu hè un sbagliu in a percepzione di e persone.Invece, pruvate à sceglie una luce suave.Sè a luminosità di a lampa hè assai più altu ch'è quellu di l'ambienti interni generale, a ghjente si senterà Glare ùn solu ùn pruduce discomfort, ma ancu danni à a funzione visuale in i casi serii.

 

 


Tempu di post: 26-aug-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi