A tendenza di stile di lampade in 2023 hè u primu à esse vistu, chì vi purterà à analizà da l'aspetti di materiale, forma è culore.

L'illuminazione hè l'atmosfera di u spaziu.Pudemu sente u calore chì porta à a stanza.Se un spaziu hè perfettamenti cuncepitu, ma l'illuminazione ùn hè micca sceltu bè, u sensu esteticu di a stanza sparisce.Allora lampade è lanterne sò assolutamente unu di i prudutti di casa più impurtanti.Ricertamenti, i grandi marchi è diseggiani anu ancu lanciatu assai prudutti novi.Hè ora di vede a tendenza di lampade in 2023.

66b07b17cd324bb08ff7fb7771e1b62a

 

Oghje, Xiaobian principia da u materiale, u culore è a forma di lampade è lanterna per mustrà i quattru tendenzi di stile di lampade è lanterna in u futuru.U disignu retro hè sempre a parolla chjave di u disignu, è i diseggiani cercanu ispirazioni da a decorazione in l'anni 1920.In quantu à u culore, certi tendenzi di mobili è di design sò vultendu à brillanti, felici è interessanti.I materiali creativi sò stati ancu purtati in u disignu di lampa da più artisti è designer.

Stile di scultura in gesso è ceramica

I lampi di scultura diventeranu populari questu annu.Unichi è sculture cum'è opere d'arti sò stati ancu trasformati in lampade.Lampada di scultura hè un tentativu di fà un dialogu trà l'essenza di l'arti è a funzione di design.Tali lampa ùn serve micca solu com'è illuminazione, ma hè ancu una decorazione eccellente.E so forme è i materiali interagiscenu cù i sensi à u livellu originale, chì face a ghjente più vicinu à a so natura originale è u sensu di felicità.Queste lampade sò pensate per a pace, purtendu a pace di a mente cuncentrandu nantu à elli.

L'opera d'Elisa Uberti, ceramica è artisgiana francese, hè un universu dilicatu, cù una varietà d'inspirazioni minerali è organiche, cum'è a puesia di a natura, u nomadismu, l'architettura è u spaziu, integrendu a tradizione cù a mudernità.L'ultimu disignu di lampada in ceramica hà un sensu scultoreu di curvatura è forma cunfortu, purtendu una atmosfera calma infinita.

A marca ceramica spagnola Epocaceramic hà ancu utilizatu direttamente materiale ceramicu nantu à u paralume.A so texture frosted, cum'è a so bella forma curva è a struttura facenu stu disignu particularmente piacevule à l'ochju.

 

653b2b8b9207402f970df5af163b9d34

Stile postmudernu di Memphis

Avemu trovu a tendenza generale di u culore di Memphis da u più grande festival di design in Danimarca prima.Sè ancu sentu a popularità di e linee geometriche è multi-culore, ùn vi maravigliate chì anu da piglià u disignu di l'illuminazione.2023 Videremu l'applicazione di culori audaci è forme geometriche in u disignu di lampade in ogni locu.

I diseggiani Edward Barber è Jay Osgerby anu presentatu recentemente una seria di disinni di lampade ispirati da u postmodernismu è u muvimentu di Memphis in a mostra "Signal" in Parigi.A forma geomètrica simplice è unica è i lampi multicolori di Memphis sò muderni è retro, chì sò assai adattati per diventà un ornamentu impurtante in u spaziu.

dbbff4fb32cc4e608afaa9467ee31ba4

 

Stile d'arte decorativa

A dichjarazione chì a moda hè tutta a reincarnazione hè stata cunfirmata una volta in u disignu.U disignu interiore hè ricuperatu in l'anni 1920.In u futuru, videremu parechje luci geometriche inspirate da u muvimentu di l'arti decorativu.A lampada d'arte decorativa moderna combina strettamente l'incantu di u stile retro cù a tecnulugia cuntempuranea per ottene un design di contorni più interessante.In quantu à u culore, sia monocromu simplice o stampatu, sceglite ancu i culori per currisponde à a paleta di culori retro.

A lampada ottagonale di l'ultima serie di u studio di design Saint Lazare hè un stile d'arti decorativu, ispiratu à i vasi vintage.

La nouvelle lampe de table conçue par Serena Confalonieri pour la marque italienne d'éclairage artisanale MM Lampadari à la Milan Design Week se distingue par sa forme ludique.E strisce opache è diversificate presentanu un caleidoscopiu cum'è una combinazione di culori, è u dialogu perfettu trà a forma è a decorazione.

 

76d71a285df14aa2816efa08aec0647d

 

Stile Futuru Spaziu

 

A lampada decorativa di u futuru spaziu hè un modu per aghjunghje lustru è un desideriu di cose più brillanti.Avà hè più putente chè mai, è a cumunità di design li piace assai.A presentazione di Tom Dixon à a Milan Design Week prova solu questu.U specchiu sfericu disco, u materiale riflettente è l'elementi di u tema di u pianeta sò vividly displayed in stu stilu futuristicu, aghjunghjendu un sensu di dramma è fantascienza à u disignu di lampade.

A marca australiana di illuminazione Christopher Boots hà introduttu a so nova serie di illuminazione OURANOS à a scena internaziunale in a Milan Design Week.U disignu di tutta a serie hà esploratu u tema di a storia naturale, u spaziu è u tempu.L'intera sfera di quartz hè incrustata in a piastra d'ottone di a lampa di muru.L'intera sfera hè cum'è un pianeta cosmicu, cù un sensu misteriosu di putere.

0677d2130eef4a7cb233a59e2980a4ea

L'ultime design Specola di Zanellato/Portoto design portfolio hè una seria di lampade in rame di culore di focu.A struttura di a nebulosa ci porta in a vastità di u spaziu.

 

I novi prudutti di Lasvit sò stati mostrati à a mostra di Milano, è i visitori anu sentitu a luce di e stelle brillanti attraversu una sperienza immersiva.


Tempu di Postu: Nov-23-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi