L'ultimu ricordu!In l'industria di l'illuminazione in u 2022, sti cambiamenti sò accaduti in silenziu ...

Oghje, l'epidemie ripetute, i cambiamenti in l'estetica di u cunsumadore, i cambiamenti in i canali di compra, è l'aumentu di lampade senza pruprietà ... tutti impactanu u sviluppu di l'industria di l'illuminazione.
Cumu si sviluppa l'industria di l'illuminazione in u futuru?Cumu l'imprese d'illuminazione devenu trasfurmà è aghjurnà?In questu numeru, Great Lighting hà invitatu l'associazioni è i rapprisentanti di l'imprese da l'industria di l'illuminazione per analizà i prublemi sopra in detail.

Attualmente, u mercatu di l'illuminazione hà furmatu una situazione di specializazione è polarizazione.A ghjente in l'industria hà dettu chì u 2022 serà pienu di crisi, ma à u stessu tempu, ci vole ancu capisce chì a crisa hà da purtà ancu un turnuround.Cumu capisce l'opportunità di sviluppu di l'industria di l'illuminazione in tempi straordinarii, senza dubbitu, metterà in anticipu esigenze più elevate per l'imprese per affruntà e sfide è cercà u sviluppu.
A linea di prudutti in l'industria di l'illuminazione hè troppu longa è ci sò parechje categurie.A maiò parte di i pruduttori di l'illuminazione sò spessu sviluppati prudutti rapidamente, ma ùn anu micca furmatu un sistema, risultatu in l'incapacità di espansione a scala di l'impresa.Di fronte à sta situazione, crede chì l'imprese duveranu sempre aderisce à e so propria linea di produttu, facenu sempre i so stili, è stabiliscenu una basa solida per diventà più grande è più forte.

Ancu l'industria di l'illuminazione hà sviluppatu per parechji anni, hè sempre una industria cù prospettive brillanti.Dopu tuttu, a vita di a ghjente ùn pò esse siparata da a luce.In u prucessu di rinfurzà profonda in l'industria di l'illuminazione, alcuni novi cambiamenti saranu in l'industria, è alcune cumpagnie è alcune persone seranu eliminate.Per l'imprese, insistendu à fà bè e so cose prufessiunali è à migliurà continuamente a so cumpetitività core sò e cose più necessarie in l'era post-epidemica.

In tuttu l'industria di l'illuminazione, l'illuminazione muderna hè sempre stata in prima linea di u mercatu, in particulare u stilu mudernu di lussu di luce è u stilu simplice, chì sò favuriti da i cunsumatori.Prima, per via di a dumanda di u mercatu guidata da u cambiamentu di stile di casa;siconda, perchè l'abitudini di cunsumu di i Cinesi sò cambiate gradualmente, più è più cumpagnie di illuminazione sceglienu per entre in u campu di l'illuminazione muderna.
Ancu s'è l'epidemie ùn hè micca cumplettamente finita, l'imprese di l'illuminazione deve esse sempre piena di cunfidenza è fà un bonu travagliu in ogni aspettu di ricerca è sviluppu, innuvazione, produzzione è gestione di produttu, mirandu à i prudutti d'alta qualità, d'altu rendiment, micca bassu. -strategii di prezzu, no Solu da piglià a strada di plagiarism è imitazione, conforming à a tendenza di u sviluppu di l 'èbbica prisenti, è cuntinuà à migliurà a nostra cumpetitività core, pudemu fà una marca Cinese veramente influente.
Ancu s'è a cumpetizione di u mercatu hè difficiule, ùn abbiate paura di sfide è difficultà.Cumpagnia di illuminazione deve amparà à creazione cumuna transfruntiera, rinfurzà a so propria forza, apre più canali di vendita di u mercatu, diversificà i canali di vendita, è vende i so prudutti in u mondu sanu.4_16422987924834


Postu tempu: Apr-06-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi