Apertura di a 27th China International Lighting Expo (antica cità Zhongshan)

U 22 d'ottobre, a 27th China International Lighting Expo (antica cità di Zhongshan) (in seguitu chjamata "Expo d'illuminazione di a cità antica") hè stata aperta à u Centru di Cunvenzione è Esposizione di a cità antica di dengdu, Zhongshan City.Da u 22 à u 26 d'ottobre, cù u modu innovativu di "collegamentu di magazzini di mostra è integrazione in linea è offline", 3300 imprese di alta qualità in l'ottu sedi di Guzhen lamp Expo hà custruitu un avvenimentu di l'industria, cù una zona di mostra di più di 1,5 milioni di quadrati. metri.

src=http___nimg.ws.126.net__url=http___dingyue.ws.126.net_2021_0319_583d4218j00qq7czk0040d200u000k0g00g200ap.jpg&thumbnail=654818224=6548182147®

Questa Expo antica lampada di a cità hè guidata da u guvernu populari municipale di Zhongshan, ospitata da l'Associazione di l'Apparecchi d'Illuminazione Chine è a Capitale di l'Illuminazione Chine (Zhongshan antica cità), è intrapresa da a capitale di a lampada di a cità antica Zhongshan Expo Co., Ltd. industria "centru industriale, centru cummerciale è centru di cuncepimentu", cù u tema di "Capitale di lampade di a Cina, illuminazione di u mondu" è a direzzione di "agregazione, riunione di energia è riunione potenziale", a mostra prova di fà u so megliu per creà un 1 + 7 + n headlamp Expo pattern di "situ principale più prufessiunale è locu di filiale più high-end".

src=http___limg.jiagle.com_media_2021_05_10_100463716206142970.jpg&refer=http___limg.jiagle

 

À a ceremonia di apertura, Lei Yuelong, vice sindaco di Zhongshan City, hà dettu chì per espansione è rinfurzà l'industrii chjave, a cità di Zhongshan hà prumuvutu prufondamente a custruzzione di una piattaforma industriale maiò "3 + 4", implementatu in modu prufondu u sistema di lunghezza di catena di chjave. industrii, accelerated a custruzzione di sistema industriale mudernu, è cunziddiratu l 'industria di surghjente luce illuminazione cum'è unu di i primi dieci industrii per u sviluppu di Zhongshan City.In seguitu, Zhongshan farà ogni sforzu per prumove un livellu più altu di apertura à u mondu esternu, s'appoghjanu nantu à e piattaforme cum'è e-commerce transfruntier zona pilotu cumpleta è prumuzione di u mercatu modu pilotu di cummerciu, in modu à ottimisà è rinfurzà stranieri naziunali è pruvinciali. basi di trasfurmazioni di cummerciu cum'è l'illuminazione antica di a cità.

Appena dopu à l'apertura di a mostra, ci hè statu un flussu infinitu di clienti in u locu principale - dengdu Ancient Town Convention and Exhibition Center, è ancu sette sub-sedi - Lihe dengbo center, Huayi square, Xingguang Alliance, Times Square, dengdu lampi di strada cità, Ruifeng lampi di distribuzione cità è Qingfeng led Trade Plaza.U locu principale fucalizza nantu à a visualizazione di prudutti novi è splusivi di 764 imprese, cum'è lampade decorative per interni, illuminazione di casa intelligente, illuminazione di casa, illuminazione cummerciale, illuminazione esterna, lampade speciale, equipaggiu meccanicu, accessori d'illuminazione, casa intelligente, porte hardware. è finestre, cucina è bagnu.I prudutti copre l'upstream è downstream di l'illuminazione è estendenu a catena industriale attraversu e fruntiere.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi