Analisi di sei strategie per l'imprese di lampada per inizià a marca di u mercatu

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia è l'aumentu cuntinuu di a cuscenza di a marca di i cunsumatori, a marca ùn hè più un termine prufessiunale in l'industria di pianificazione di publicità.Hè diventata una parolla spessu parlata da tutti i campi di a vita.Ma ciò chì hè a marca è cumu per custruisce a marca, a maiò parte di l'imprese di lampade ùn ponu truvà un modu.A reputazione, a ricunniscenza, l'associu è a lealtà sò cunsiderate cum'è i cinque attivi di a marca, chì rapprisentanu u prucessu di a marca da zero è rinfurzanu gradualmente.U capu di u mercatu di l'industria di a porta di Liwei crede chì l'imprese lampade ponu ghjunghje marca da i seguenti sei aspetti.

Prima, fate boni prudutti

I prudutti sò u fundamentu di a custruzione di marca.Se l'imprese di lampade ùn anu micca boni lampi per furnisce u mercatu, a custruzzione di marca hè impussibile.In più di l'assicuranza di qualità di basa, i boni prudutti anu ancu esigenze elevate in l'imaghjini, u nome, u cuncettu di u produttu, l'imballaggio di u produttu è a visualizazione di u produttu.I prudutti sò u fattore chjave per attruverà l'attenzione di i cunsumatori è a compra.

Siconda, truvate u posizionamentu precisu

U posizionamentu hè a chjave per a creazione di marca.Senza un posizionamentu precisu di a marca, l'imaghjini di a marca pò esse solu sfocata è u sviluppu di a marca hè cunfusu.Dunque, per l'imprese di lampade chì creanu marchi, anu da pusà chjaramente è precisamente e so marche.U posizionamentu deve esse aduttatu una strategia di differenziazione, chì pò esse chjaramente distinta da altre marche.À u listessu tempu, a pusizione deve esse cumminata cù l'attributi di u produttu.

Terzu, stabilisce una maghjina

L'imagine hè u fundamentu di a custruzione di marca.U modu solitu per custruisce l'imaghjini di a marca di l'impresa hè di impurtà u sistema VI o CI.Se ùn ci hè micca un sistema perfettu VI o CI, a custruzzione di marca di l'imprese lamp hè impussibile;Se l'imprese lampanti volenu creà una marca, anu da lascià una impressione unica è distintiva in l'ochji di i cunsumatori, cum'è a moda, l'eleganza, a ricchezza è cusì;A custruzzione di l'imaghjini di a marca duveria sfondà u set di pensamentu è esplorà u valore di a marca secondu a dumanda di u mercatu è a psiculugia di u cunsumadore, in modu di impressiunà i cunsumatori cù una bona maghjina di marca.

Quartu, rinfurzà a gestione

A gestione ùn hè micca solu a guaranzia di a custruzione di a marca, ma ancu a cumpetitività core di l'imprese per creà marche.A gestione hè a forza motrice più putente è principale in a crescita di l'imprese.Ùn hè micca solu l'abilità di basa per sustene u vantaghju cumpetitivu à longu andà di l'imprese, ma ancu a capacità strategica di rende l'imprese uniche è di purtà un vantaghju cumpetitivu à l'imprese, in modu di prumove u sviluppu rapidu di l'imprese.Senza core competitività, a marca ùn manca ànima;Solu cù u sustegnu di a cumpetitività core pò a marca prosperà per sempre.

Quintu, migliurà i canali

I prudutti devenu esse distribuiti à u terminal di vendita attraversu diversi canali di vendita prima di pudè finalmente ghjunghje à i cunsumatori.Senza un canale di sonu, a marca ùn pò esse ottenuta.Per quessa, u canali hè diventatu più è più impurtante in a crescita di a marca.

Sestu, cumunicazione d'alta qualità

A cumunicazione di a marca deve esse sistematica, standardizzata è cuntinua.Hè un prucessu graduali è accumulate.Sè vo site ansiosu di successu, hè difficiule di custruisce una marca;Solu a cumunicazione scientifica pò dà l'ale di a marca per piglià.

Per l'imprese di lampada chì si preparanu à creà marche, ci deve esse diverse strategie di cumunicazione in diverse tappe.

1. In u stadiu di start-up di a marca, u compitu principale hè di migliurà a cuscenza di a marca è di dì à i cunsumatori "quale sò?Chì vantaghji aghju?"in questa tappa, l'appellu funziunale - Global Brand Network - hè utilizatu per stabilisce a segmentazione di a marca;

2. Duranti u periodu di crescita di a marca, u compitu principale hè di migliurà l'influenza di a marca, in particulare a reputazione, dite à l'audienza "chì admiru?"è vince u ricunniscenza emutivu è a preferenza di i cunsumatori cù e dumande perceptive;

3. Duranti u periodu di maturità di a marca, u compitu principalu hè di cunsulidà l'influenza di a marca è diventà u rapprisentante di l'industria di lampade, è dite à l'audienza "chì cuncettu culturale rapprisenta a marca".


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi